Thursday 31 May 2012

Jawatankuasa Baharu PISMP 2D

Assalamualaikum

Selamat datang semula ke "Blog Kami Cikgu" (BKC) yang sekian lama tidak dikemaskini.
Apabila cuti penghujung semester membuka tirai, maka berakhirlah perjuangan BKC sebagai penuntut PISMP Semester 1 untuk semester ini dan BKC akan meneruskan pula perjuangan lain iaitu pada dunia PISMP Semester 2 yang lebih banyak cabaran dan rintangan perlu kami lalui bersama-sama.

Sebelum menutup tirai Semester 1, BKC telah mengadakan satu majlis khas iaitu "Majlis Pembubaran dan Pembentukan Semula Jawatankuasa PISMP Semester 2D Sesi 2012". Majlis ini dipengerusikan oleh Cikgu Lyeen dan dirasmikan oleh mentor PISMP Kumpulan D sendiri iaitu Encik Santharan S.Arumugam.

Penaung dan kepimpinan PISMP 2D  yang akan datang akan diterajui oleh Saudara Mohd Hafiz bin Suhaimi.
BKC percaya bahawa Cikgu Hafiz mampu untuk memimpin rakan-rakan yang lain untuk menjadi salah sebuah kelas yang terbaik pada semester hadapan.


Seterusnya, kepimpinan Cikgu Hafiz akan dibantu oleh Saudari Suriani binti Usman yang sangat berdedikasi. Semoga, tugas baharu yang dipertanggungjawabkan untuk Cikgu Suri, sedikit banyak dapat meringankan beban Cikgu Hafiz.


Manakala, bagi tugas yang sangat rumit untuk semester ini iaitu Setiausaha telah digalaskan diatas bahu Saudara Maurice Micheal bagi menggantikan tugas Saudari Jalinah Jimpih. Buat kesekian kalinya, jawatan ini diserahkan kepada barisan jejaka PISMP Kumpulan D iaitu Cikgu Moriss!


Dan jawatankuasa tertinggi yang terakhir pada semester ini merupakan jawatankuasa yang sentiasa mendapat perhatian ramai.
Jawatankuasa pengurusan kewangan atau dengan nama ringkasnya Bendahari!
Tugas ini telah diamanahkan kepada Saudara Frederic Sinim a.k.a Cikgu Onjoy yang bakal menggantikan Cikgu Cici yang telah bertugas selama satu semester.



Tahniah diucapkan kepada Jawatankuasa tertinggi. Semoga amanah yang dipertanggungjawabkan kepada kalian, mampu untuk kalian laksanakan seamanah dan sebaik yang boleh. Diharapkan juga agar setiap ahli dalam kelas PISMP Semeseter 2D akan datang sudah mampu untuk memberi kerjasama semaksimum yang mampu dalam setiap aktiviti yang kita laksanakan.InsyaAllah.


Kredit : Cikgu Moriss untuk gambar ini. :)

P/S: Semoga perjuangan kita tidak terhenti setakat ini sahaja. Menuntut ilmu memerlukan segala bentuk kekuatan. Selamat maju jaya untuk semua penuntut IPG di seluruh Malaysia.
"Kami Bangga Menjadi Guru"

4 Pelajar Lulus!:

admin said...

hi, menarik belog awak

PISMP KUMPULAN D said...

Terima kasih..:)

aqmahoocyunkqamo said...

waaa..bgs2..untunglah aq dh jd ketua unit awl2...serabut woo jd ku...btw..apiz..tahniah lol dpt jd ku...hahhaha..bermulalah zaman serabot ko sem depan..haha

PISMP KUMPULAN D said...

Terima Kasih :) semoga beliau berjaya untuk menjadi KU yg 'RILEX'...^_^